نرم افزار مدیریت رستوران کلاژ

نرم افزار رستوران کلاژ جهت مدیریت هزینه‌ها و درآمد‌های روزانه در رستوران‌ها، کیترینگ‌ها، سفره خانه‌های سنتی، طباخی، کبابی، فود کورت و … به شما اجازه می دهد به امور مشتریان و امور مالی خود رسیدگی منظم و دقیق داشته باشید. نرم افزار مدیریت رستوران کلاژ به همت شرکت نرم افزاری آدا طراحی و تولید شده است. در حال حاضر این نرم افزار در بسیاری از رستوران ها و سفره خانه ها در حال استفاده است.

تصاویر نرم افزار مدیریت رستوران

چرا باید نرم افزار
مدیریت رستوران کلاژ را انتخاب کنیم ؟

کیفیت و دقت بی نظیر

اصول طراحی، کیفیت و سرعت بالای نرم افزار های ما ، باعث رضایت مشتریان ما شده و همواره سهولت استفاده در کار با نرم افزار سرلوحه ی امور تولید قرار می گیرد.

استفاده از تکنولوژی بروز

تمامی نرم افزار های شرکت آدا از بروزترین ابزار ها و زبان های برنامه نویسی ساخته شده اند.همچنین این نرم افزار ها در قبال تغییرات ، بسیار منعطف هستند.

پشتیبانی قوی و منعطف

همکاران ما در بخش پشتیبانی شرکت ، آماده ی پاسخگویی کامل در مورد مشکلات و مسائل کاربران به صورت تلفنی و تیکت بوده و همواره کنار شما خواهند بود.

نرم افزار مدیریت رستوران کُلاژ؛ یک نرم افزار همه کاره

کُلاژ یک نرم افزار رستورانی یا نرم افزار کترینگ قدرتمند و همه کاره است که به رستوران ها، طباخی ها، فود کورت ها، فست فود ها و … کمک می کند کلیه امور حیاتی از جمله ثبت سفارشات، مدیریت امور مشتریان، مدیریت انبار و موجودی غذا در آشپزخانه، مدیریت حسابداری و امور مالی و گزارش گیری کامل و جامع را به صورت یکجا یا All in one انجام دهند.

این نرم افزار رستورانی دارای چهار ورژن نسخه ارزان، نسخه ساده، متوسط و پیشرفته است که نسخه پیشرفته تمامی امکانات را به صورت کامل در اختیار شما قرار می دهد. ما در گروه نرم افزاری آدا جهت جلب اعتماد شما آماده ارائه مشاوره، ارائه نسخه دمو آنلاین جهت تست آزمایشی و پشتیبانی یک ساله‌ی رایگان هستیم.

ضرورت استفاده از نرم افزار رستوران کلاژ چیست؟

افزایش فروش رستوران تا بیش از 80%

صاحبان رستوران‌ها و کلیه مراکز طبخ غذا شاهد افزایش فروش به دلیل رضایت مشتریان از سرعت دریافت سفارشات (حضوری و تلفنی) و تسویه حساب خواهند بود.

انجام امور مالی و مدیریت رستوران با سرعت بالا

بخش اعظمی از امور حسابداری و مالی، تغییر در قیمت‌ها و مدیریت سود در رستوران با سرعت بالا انجام خواهد شد و شما را از برون سپاری آنها بی‌نیاز خواهد کرد.

گزارش گیری کامل برای تغییر استراتژی فروش و تبلیغات

امکان دریافت گزارش سود و زیان، فروش های موفق و ناموفق، تغییر استراتژی فروش و تبلیغات به آسانی میسر خواهد شد.

قیمت مقرون به صرفه

بودجه خود را ذخیره کرده و به امور ضروری اختصاص دهید. خرید نرم افزار رستورانی کلاژ شما از خرید سایر نرم افزار های مدیریت رستوران یا کترینگ و سفره خانه بی نیاز می کند. با یک مرتبه خرید این نرم افزار می توانید تمامی امور رستوران خود را کنترل کنید.

ویژگی ها و قابلیت های نرم افزار رستوران کلاژ

با تهیه نسخه پیشرفته نرم افزار حسابداری رستوران کلاژ می توانید به تمامی ویژگی های زیر دسترسی داشته باشید. ویژگی های مذکور تنها گوشه‌ای از امکانات نرم افزار کلاژ هستند.

محیط کاربری ساده و قابل استفاده برای تمامی پرسنل (بدون نیاز به آموزش).
مدیریت ارسال پیک برای ثبت سفارش بیرون‌بر، مدیریت پیک و نحوه اخذ هزینه.
امکان ثبت سفارش به صورت پیچیده، اتوماتیک، انبوه، نسیه.
امکان کنترل موجودی غذا در آشپزخانه، موجودی انبار (شارژ انبار و لیست فروش).
امکان مدیریت لحظه‌ای سود و زیان.
گزارش مالی از فاکتورهای فروش و هزینه های جاری.
مدیریت فاکتور های خرید.
قابلیت اتصال به چند کامپیوتر و تعریف صندوق ها به صورت نامحدود.
امکان تعریف باشگاه مشتریان در سطوح مختلف و ارسال پیامک‌های تخفیفات، تبریک تولد، لیست سفارش مشتری.
امکان اجرا روی تبلت پوزها.
دارای سیستم انبارداری پیشرفته، تعریف نامحدود انبارها و انتقال کالاها میان آنها.
امکان یادداشت گذاری و تعیین یادآور برای آن.
امکان ثبت مبالغ پرداخت شده در رستوران به شکل های مختلف (چکی، نقدی، کارتی).
گروه بندی کردن غذاها به صورت نامحدود.
امکان اجرا روی دستگاه های مختلف.
دارای اپ اندروید برای ثبت سفارش ها توسط گارسون ها و کنترل کردن گزارشات توسط مدیر عامل.
سیستم هشدار دهی برای چک ها و مدیریت آنها.
امکان گزارش گیری جامع (از غذاهای محبوب مشتریان، پیامک های ارسال شده، میزهای رزرو شده، نسیه ها، چک ها، سفارشات ثبت شده، تماس های بی پاسخ مشتریان و …)

امکانات نرم افزار مدیریت رستوران

سخت افزار های نرم افزار رستوران کلاژ برای مدیریت یکپارچه

برای استفاده از نرم افزار رستوران کلاژ می توانید از برخی سخت افزار های خاص استفاده کنید. در اصل نرم افزار کلاژ با سخت افزار های رایج رستورانی همگام شده است تا استفاده از آن در مراکز مختلف، چالش برانگیز نباشد. هدف شرکت نرم افزاری آدا توسعه سریعتر و ارائه خدمات نوین در سطح جهانی به مشتریان است.

انواع دستگاه فیش پرینتر: که از آن برای چاپ فاکتورها و گزارشات استفاده می شود.

مودم پیامک: قابل استفاده برای راه اندازی و مدیریت باشگاه مشتریان است.

تبلت پوز 3 کاره: قابل استفاده توسط گارسون ها برای ثبت سفارشات مشتریان است.

کالر آیدی 2 خط: امکان ثبت شماره مشتریان با این دستگاه وجود دارد. این دستگاه برای رستوران ها و مراکزی که عُمده‌ی سفارشات شان به صورت تلفنی است کاربردی می باشد.

چرا مشتریان استفاده از نرم افزار مدیریت رستوران کلاژ را دوست داشته‌اند؟
  • دسترسی پذیری بالا و کاربری ساده

    • نرم افزار رستوران کلاژ دسترسی پذیری بالایی دارد و مدیر هر رستوران و کافه را از خرید سایر نرم افزار های مدیریت مالی، مدیریت موجودی، انبار، باشگاه مشتریان و .. بی نیاز می کند.
    • گارسون ها و پرسنل با استفاده از نرم افزار رستوران کلاژ به راحتی می توانند از طریق دستگاه های مختلف اطلاعات لازم را وارد کرده یا گزارشات را به صورت آنی دریافت کنند.
    • استفاده از این نرم افزار رستورانی آسان است و کارمندان تنها با یک مرتبه کار کردن می‌توانند ساز و کار ِ آن را بیاموزند.

    همه جانبه بودن نرم افزار

    • نرم افزار رستوران کلاژ فقط برای رستوران ها ساخته نشده است. کلاژ یک نرم افزار سفره خانه یا نرم افزار غذای سنتی نیز می باشد.
    • امکان برنامه ریزی، تنظیم هشدار و قابلیتِ گزارش گیری نرم افزار رستوران کلاژ بسیار کاربردی است. لازم نیست چندین صفحه‌ی باز داشته باشید، در یک نرم افزار می توانید صفر تا صد امور رستورانی خود را مدیریت کنید.
    • یکی از مزایای استفاده از نرم افزار سفارش گیر کلاژ امکان اضافه کردن تصاویر غذاها به دکمه های منو است که انتخاب آنها را برای ثبت سفارش در آینده آسان تر می کند.

    مدیریت آسان رستوران، کترینگ، سفره خانه

    • به عنوان یک مدیر، نیازی به حضور دائم در رستوران و مدیریت امور آن را ندارید. شما با گزارش گیری و مدیریت از راه دور نرم افزار کلاژ می توانید امور در حال اجرا و سود و زیان خود را لحظه به لحظه کنترل کنید.

    امکان تبدیل نرم افزار به نسخه ویندوز و تحت وب

    • شما به راحتی می توانید نسخه تحت ویندوز را به نسخه تحت وب تبدیل کرده، بدون اینکه اطلاعات تان از دست بروند.

    حفظ مشتریان و فروش بیشتر رستوران

    • در دنیای امروز حفظ مشتریان و متعهد نگه داشتن آنها بسیار سخت است. نرم افزار رستوران کلاژ به شما اجازه می دهد خدمات کاملا مدرن را از طریق باشگاه مشتریان ارائه کرده و آنها را نسبت به نام رستوران یا کترینگ خود وفادار نگه دارید.

سوالات متداول

آیا امکان ارتقا به پکیج های بالاتر وجود دارد؟

بله ، در تمامی نسخه های نرم افزار دبیرخانه آدا ، امکان تبدیل به پکیج بالاتر و تغییر امکانات به راحتی قابل انجام هست و این امر در کوتاه ترین زمان ممکن اتفاق خواهد افتاد.

آیا امکان تبدیل نسخه از ویندوزی به نسخه تحت وب وجود دارد؟

بله این امر نیز در صورت درخواست کاربران قابل انجام بوده و اطلاعات سیستم در کوتاه ترین زمان تبدیل خواهد شد و به نسخه تحت وب انتقال خواهند یافت

چند کاربر در نسخه های نرم افزار رستورانی قابل نصب هست؟

سیستم های اداری شرکت نرم افزاری آدا به صورت تک کاربره و چند کاربره عرضه می شوند و قابلیت اضافه کردن کاربر به سیستم با هماهنگی پشتیبانی قابل انجام هست.

آیا نیاز به نصب نرم افزار روی سیستم های سرویس گیرنده هست؟

خیر ، حتی مضمون های طولانی نیز در ویرایشگر حرفه ای و خارج از محیط نرم افزار Word نیز قابل نوشتن و ویرایش هستند.

آیا می توان ایمیل و نمابر ها را در نرم افزار چک کرد؟

بله این امکان به صورت نامحدود در سیستم های ما وجود دارد و این امر با بیشترین سرعت و از طریق پروتوکل های SMTP و IMAP انجام خواهد گرفت

آیا با تمام شدن مهلت پشتیبانی اختلالی در کار با نرم افزار پیش خواهد آمد؟

خیر این مورد در نرم افزار های ما وجود ندارد و چنانچه نیاز به تمدید پشتیبانی داشتید می توانید با کارشناسان پشتیبانی ما تماس حاصل کنید.

مطالب وبلاگ